Google

23 Şubat 2008 Cumartesi

Yarın Artık Bugündür

  • Hayat üç günden ibarettir; dün, bugün, yarın. Hz. İsa
  • Geleceği satın alacak tek şey, bugündür. Samuel Johnson
  • Dün geçti. Yarın daha gelmedi. Bugün yapabildiklerimle yarın ki dünümü oluşturacağım!
  • Bu günün işini yarına bırakma.
  • Yapılmış küçük işler, planlanmış büyük işlerden çok daha iyidir. Peter Marshall
  • Rüyaları gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır. S. M. Power
  • Boş zaman yoktur boşa geçen zaman vardır. Tagore
  • Başarılı bir kuruluşun göstergesi problemlerin olup olmadığı değil, problemlerin geçen senekilerin aynısı olup olmadığıdır. Dulles
  • Bana karşı anlayışlı davranan tek kişi terzimdi. Her gördüğünde yeniden alırdı ölçülerimi! Onun dışında herkes önceki ölçülerin bana hep uyacağını sanırdı. Yaptığım on şeyden dokuzunun başarısızlıkla sonuçlandığını gördüm gençken. Başarısız olmak istemiyordum, onun için ben de on kat daha çok çalıştım. Bernard Shaw

Hiç yorum yok: